تعمیرات تی وی

  • ۰
  • ۰

سونی

 

سونی چگونه متولد شد 

شاید بتوان گفت تولد یک کمپانی موفق از همان لحظه که در ذهن یک فرد خلاق با پشتکار قوی و زیاد ظهور میکند نام برد و پشتکار را مایه ی حیات یک ایده معرفی کرد نکته ای که تاسیس کنندگان کمپانی قدرتمند سونی خیلی خوب فهمیده بودند و از آن بهتر این که به خوبی اجرا کردند به طوری که اکنون از برترین شرکت های تولیدی در صنعت سونی میباشد برندی که کمتر کسی هست در دنیا که نام این برند ژاپنی را نداند .

آری بهترین و ثروتمند ترین افراد هم اگر باشند و ایده ای داشته باشند ولی پشتکار نباشد به نتیجه نخواهند رسید این رمز موفقیت افراد خلاق و موفق است که با هر شکست نا امید نمیشوند و خسته نخواهند شد .

درسی که شرکت های ژاپنی به خصوص سونی به مردم دنیا دادند که با وجود مشکلات فراوان هم میتوان موفق شد به شرطی که بخواهیم و تلاش کنیم و دست به دست هم دهیم تا پیشرفت را به کشور و مردمانمان هدیه کنیم و این شعار ما ایرانی ها که خواستن توانستن هست را چه زیبا مردم تلاشگر ژاپن انجام دادند و همگی فعل خواستن را صرف کردند .

موسس سونی

 

 

موسس سونی

 

اینها فقط نمونه هایی از کسانی هستند که تمام توان خود را گذاشتند تا سونی برندی پر افتخار شود و نام این مدیران ماندگار در تاریخ و ماندگار در پیشرفت شرکت سونی و ژاپن اینها نمونه هایی از مردم پر تلاش ژاپن هستند .

پس میتوان گفت تولد یک کمپانی فقط در ذهن افراد پر تلاش و با پشتکار رخ خواهد داد به همین دلیل است مردم ژاپن متمایز از دیگر کشورهای همسایه خود دیری است در صنعت جهان پیشتاز است و ما باید الگوی پشتکار خودمان را از این مدیران خلاق و قدرتمند انتخاب کنیم تا ما هم به موفقیت برسیم .

تعمیر تلویزیون در اسلامشهر

 

 

  • ۹۸/۱۲/۱۳
  • amir biazar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی